Min planerade sommar!

*tidsinställt för jag och Moon är på ridläger*
 
 
Eftersom jag har planerat ganska så mycket denna sommar vill jag ha det lätt för mig att se. Samt kanske det skulle vara roligt och veta vad jag ska göra! ;)
 
 
8 Juli - 13 Juli - Ridläger i Valedale 
(håller på just nu, Hit kunde jag inte ta med dator)

17 Juli - 22 Juli - Semester i Gyllenåsarnasdal
(hit kommer jag kunna ta med dator)
 
Nån gång mellan 23 Juli - 31 Juli - Ska Layla och jag campa
(detta varar en dag eller två. Vi passar in när det blir fint väder)
 

3 Augusti - 6 Augusti - Fort Pinta Sport Camp
(kommer inte kunna ta med dator, detta är utan häst)
 

Det var det som var planerat. Jag kommer kanske göra något mer nu i Juli och Augusti då. 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Aria Queenbrooke

åå, får jag låna din ide? :D

Svar: Självkkart!
Maja & Layla

2013-07-12 @ 22:58:23
URL: http://stablearia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0