Om Oss

Om Maja
 
 Snabbfakta: 
 
Namn: Maja Winterburg
Smeknamn: Majs
Ålder: 13
Favoritfärg: Lila
Favoritdjur: Häst & hund
 
~

Jag är en busig/ordentlig tjej som älskar att... LEVA LIVET ,eftersom jag redan gör det så är det ju riktigt gött! :D 
 
Jag har två hästar Moonwhisper och Angelrain. Som är mina sötnosar för alltid ♥ 
 
Det blev tyvärr väldgt lite om mig men liksom jag kommer fylla på för jag kommer inte på mer just nu xD 
 
 
 
 
Om Layla 
 

*bildsaknas*
 
Namn: Layla Starbridge
Smeknamn: Kladdis, Kladdkakan, 
Ålder: 14
Favoritfärg: 
Favoritdjur: 
 
*text saknas*
 
 

*bildsaknas*
 
 
 
*text saknas*
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Lucy Flowerlake

Här är min historia:
Jag föddes i Sverige för snart arton år sedan. För 8 år sedan fick mamma och pappa jobb på Jorvik i Moorland. Så vi flyttade till Jorvik. Då bodde vi på Moorland. Eftersom de var så upptagna och för att jag skulle kunna ta mej runt på ön utan att få skjuts fick jag en häst. Jag var på ca 20 ställen utan att hitta MIN häst. Men så hittade jag Moonstar. Hon skulle bara hyras ut då ägarna inte ville sälja henne men inte hade tid för häst. Men jag valde henne. Jag träffade många fina kompisar på Jorvik och älskade (och älskar) ön. Så när mamma och pappa sa (för ½ år sedan) att vi skulle flytta till Frankrike för att de fått bättre jobb där kom det som ett dråpslag. Jag tvärvägrade flytta. Och eftersom jag skulle fylla 18 om ett halvår fick jag stanna. Mamma, pappa och min åttaåriga lillasyster Lily flyttade till Frankrike. Men de kom tillbaka efter fyra månader. De hade vantrivts och Lily hade tjatat dem tokiga så de åkte tillbaka hit. Då hade jag flyttat till Fort Pinta. Sedan köpte jag Daydream så att Moon fick en kompis och min söta Golden Retriiver Goldie.
Tja, knappast den mest spännande historian, men alla kan ju inte ha så mycket dramatik i sitt liv.
Nu bor jag, Moon, Day, Hope och Goldie på FP och trivs jättebra. Vi rider runt och hjälper alla som behöver det och lever livet. På tjänsterna vi gör alla andra tjänar vi ju pengar också, men om jag skulle skaffa jobb skulle jag nog vilja jobba på Silverglades hästsportcenter eller på Steves gård. Men nu lever jag och klarar mej fint på tjänsterna och småjobben jag gör.
Så, där har du min historia.

2013-05-25 @ 23:06:39
URL: http://lucyflowerlake.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0