Fredagsmål v. 28 + info

 
Jag har börjat fundera på om jag ska ha kvar fredagsmålen.. Det går liksom väldigt trögt med de... :/  Känns också som jag aldrig uppnår målen. Men då har jag tänkt så här. Att varje vecka jag inte uppnåt något mål så hoppar jag helt enkelt över att göra fredagsmål. Detta har jag förvisso gjort lite innan. Men eftersom jag tyvärr inte uppnåt något mål denna vecka ska jag lägga till några eftersom jag bara har 3 kvar nu!
 
Dessa kommer jag lägga till:
 
  • Komma på prispall i ett Championat
  • Inte tidsinställa nästa fredagsmål!
  • Göra nya "hej då - skyltar"

 
Jag har ändrat lite i systemet för fredagsmål. Det kommer bli mycket lättare mål så jag känner att jag klara de. Här är alla mål:
 
  • Bli högsta leveln
  • Vinna tävling
  • Köpa ett husdjur
  • Komma på prispall i ett Championat
  • Inte tidsinställa nästa fredagsmål!
  • Göra nya "hej då - skyltar"
 
Så nu hoppas vi på att många av de blir uppfyllda tills nästa vecka. Så hade det bra så länge!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Aria Queenbrooke

svara på kik >.> (majs)

2013-07-13 @ 20:55:18
URL: http://stablearia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0