♥ ADJÖ FREDGAGSMÅL ♥

*icke snygg bild, men denna får duga. Jobbar på det och pallar inte fortsätta nu*
 

Jag har tänkt en massa på att fortsätta med Fredagsmål det känns fortfarande inte som jag uppnår målen särsilkt ofta. Sen nu i efterhand känns det skit tråkigt att läsa det och även göra inläggen. Efter jag hade en lååång pauas (egentligen så hade jag glömt att göra de....) så började jag igen med hoppet om att fortsätta. Men det blir bara tråkigare och tråkigare för varje gång. 
Så nu har jag bestämt att sluta med Fredagsmål för kanske alltid. Men de kommer ju alltid finnas kvar i arkivet om någon liten myra vill läsa de... Så... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0